Despre mine

Privind în zare ( Tuzla)
Numele meu este Mădălina Cărbunaru  și locuiesc în Brașov, orașul de poveste. Pe data de 6 martie am văzut pentru prima data lumina lumii. Nu îmi amintesc prea multe din acea zi, însă știu că a fost o zi specială. Sunt o persoană sociabilă și o visătoare incurabilă. Iar plăcerile mele nevinovate sunt călătoritul, scrisul și cititul.

Într-o zi caniculară de iunie m-am gândit că trebuie să fac ceva. Pe atunci acel ceva nu avea o formă anume, știam că vreau să fac ceva nou. Gândindu-mă la hobby-urile mele și la ce mi-ar place să fac, m-am gândit să scriu un jurnal despre călătoriile mele. Și plimbându-mă prin minte mi-a venit grozava idee să scriu un jurnal public. Scopul fiind să împart experiențele mele cu oamenii, să-i inspir. Iar așa a apărut Jurnalul unei călătoare, care este un jurnal public, fără secrete. E un album memorial cu descrieri și cu păreri despre ceea ce am văzut și despre ce am simțit.

Zâmbetul este o aptitudine de a
privi dincolo de sens
Încă din copilărie iubeam să merg să mă plimb și să cunosc locuri noi. Îmi amintesc momentele când mergeam cu tata pe munte și cât de fericită eram când ajungeam în vârf de unde puteam vedea tot traseul parcurs.  În timp ce urci acumulezi oboseală și simți că nu mai poți, dar când ajungi acolo la înălțime, când îți atingi țelul, nimic nu mai contează. Pur și simplu simți cum oboseala devine energie și entuziasm. Simți cum te încarci de fericire și în acel moment realizezi că poți. Dacă îți propui ceva cu siguranță sunt și șanse să-ți îndeplinești visul. Poate această plăcere de a călători, m-a determinat să aleg un liceu cu o specializare în industria turismului și o facultate pe același domeniu. 

În adolescență mi-am croit visul de a călători  cât mai mult, de a cunoaște locuri noi și tradiții cât mai vaste, și  vârsta decisivă pentru mine a fost și este studenția, deoarece în această perioadă am început să îmi transform visul în realitate. Am început să călătoresc mai mult și să realizez că a călători e o artă de dezvoltare personală. Prin călătorit cunoști noi locații, dar mai mult de atât, te cunoști pe tine.

Visul unui lan de rapiță


Și sunt de părere că fiecare persoană trebuie să aibă un citat sau ceva motivațional pentru a primi putere și gânduri optimiste. Citatul meu care mă motivează și îmi dă putere este: „Depășește-ți limitele/ Călătorește mai mult!”


Comentarii

  1. Foarte frumos . Continua tot asa si vei reusi . Visele devin realitate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Da, visele devin realitate, numai să avem încredere în noi.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Serbia, Kladovo

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov