Viscri, Brașov

România păstrează tradiții și obiceiuri de sute de ani și are locuri ferite de urbanizarea din zilele noastre. Țara mea dragă mi-a demonstrat încă odată că avem cu ce să ne mândrim.


În drum spre Sighișoara, la doar 78 km de Brașov există un sat scăldat în liniște și pace. Viscri este un o așezare colonizată de către sași și păstrează perfect imaginea ruralului; drumul este neasfaltat, animalele sunt libere pe uliță și femeile croșetează în fața porții.


Viscri a fost declarat Patrimoniu Mondial UNESCO fiind astfel vizitat de mii de turiști, dar cu toate aceste își păstrează farmecul de "viață la țară". Sătenii sunt prietenoși și zâmbitori.


Viscri 32 este un restaurant cu mâncare tradițională și cu ingrediente din curtea proprietarilor. Poți lua masa într-un cadru încărcat de poveste. 


Mândria satului este Biserica Evanghelică Fortificată care reprezintă un monument istoric. Din Turnul cel mai înalt se poate vedea întreg satul cu pădurile de conifere și cu colinele sale. Aici poți vizita interiorul bisericii, muzeul și turnul slăninii.

O bijuterie

Mi-a plăcut să mă plimb prin sat. Astfel am putut admira arhitectura și culorile caselor, am împărțit zâmbete cu localnicii și am putut aprecia lucrurile croșetate manual de către femeile din sat. 

Mi-am făcut și un prieten nou

Atâtea culori

Pentru o călătorie ce cuprinde mai multe puncte turistice din zonă poți vedea articolul : Rupea. Saschiz. Sighișoara

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cetatea Feldioara

Ruginești, Vrancea

Căsuța cu imagini, Moieciu de Sus

Serbia, Kladovo

Centrul Ecvestru Husar, Slănic Prahova

Top 15 filme despre călătorit

Despre mine

Castelul Bethlen, Criș

Bălțile Cișmașu

Trei Brazi, Brașov