Drumul spre regăsire

Nu-mi găsesc locul și mă simt atât de străină. Nu mă mai recunosc. De când s-a întâmplat acel accident nu-mi mai revin din șoc. Au trecut luni bune și simt cum mă pierd. Mă plimb pe străzile pustii și simt cum orașul mă înghite. Blocurile sunt atât de înalte și de cenușii. Liniștea nopții este întreruptă de câte un lătrat îndepărtat și din când în când mai e un felinar ce-mi luminează calea.
         Pașii mi se îndreaptă spre casă. Nu vreau să ajung între acei patru pereți, simt cum mă sufocă. Însă se face târziu și începe să-mi fie frig.
         Ajung acasă, mă fac comodă pe canapea și mă ghemuiesc între pături. Simt cum ochii mi se inundă de lacrimi. Simt că trebuie să iau o hotărâre. Trebuie să fac ceva sau altfel voi decădea psihic.
 Deschid laptopul și uitându-mă peste niște reclame găsesc o ofertă de la CND Vacanțe Speciale.  Sunt numeroase vacanțe exotice și pozele te determină să-ți dorești să ajungi acolo. Am mai căutat informații și am descoperit că CND promovează ideea de vacanță altfel, care te poate ajuta să te cunoști, iar pe lângă asta sunt atâtea destinații speciale pentru vacanțe speciale încât nu știi pe care s-o alegi. Ce m-a atras este Seychelles, o țară insulară formată din 115 de insule din Oceanul Indian și care adăpostește peste 150.000 de țestoase.
Mereu mi-am dorit să văd o țestoasă în mediul ei natural. Un sejur de 7 nopți în care voi putea fi doar eu și gândurile mele. 7 nopți în care mă voi putea liniști și relaxa. 7 nopți departe de aglomerația urbană și de frigul orașului. Asta da nebunie.
         În mine a luat naștere dorința de a face asta, de a merge într-o călătorie neprogramată. Niciodată nu am făcut o nebunie, iar acum simt că a venit momentul să gust din viață și să-mi depășesc limitele. Cu banii economisiți de o viață am făcut rezervarea.
         Când am ajuns pe insulă soarele îmi ardea fața și localnicii îmi zâmbeau de parcă ne cunoșteam de ani buni. Toată această prietenoasă întâmpinare și natura atât de pură mi-au dat gândurile peste cap. Îmi regretam alegerea și îmi spuneam că am făcut o greșeală. Nu sunt pregătită să fac asta și nici nu sunt persoana potrivită să aibă parte de vacanțe speciale. Toți oamenii de pe insulă păreau atât de fericiți și lipsiți de orice grijă. Nu suportam să stau printre ei așa că primele zile m-am închis în colibă. Personalul îmi aducea de mâncare și se interesa permanent de cum mă simt, însă nu le răspundeam.
         M-am trezit înaintea soarelui și mi-am propus să merg pe plajă. Nu era nimeni și puteam să ascult valurile. M-am așezat pe nisipul rece și am început să mă gândesc la sufletul meu și la ce mă macină. Meditam la trecutul meu și am dat frâu liber lacrimilor. Aș fi vrut să am puterea să mă iert, de a mă elibera de orice gând negativ și de a mă regăsii. Răsăritul m-a surprins suspinând. Culorile calde sclipeau în luciu apei și simțeam cum totul prinde viață. Parcă pe timpul nopții totul este amorțit, iar sub razele soarelui totul renaște.

Am mai admirat răsăritul după care am ales să mă plimb. Am văzut un pui de broască țestoasă care se chinuia să ajungă în apă. Era plin de nisip și era epuizat. Mi-am zis că dacă mai stă mult îl va prinde razele puternice de soare sau îl va mânca un pescăruș. L-am luat în mână și l-am dus în apă, dar valurile îl întorceau înapoi. Nu știu să înot, dar nu pot să las această biată făptură să moară. M-am dus mai mult înspre larg, apa îmi ajungea până la gât. Am lăsat broscuța în apă și am văzut că începe să înoate. Ușor, ușor se îndrepta spre larg.

Din acel moment am realizat că nimic nu e întâmplător și am asociat făptura cu sufletul meu. Aveam nevoie să mă eliberez. Din acel moment m-am iertat pentru tot și am adunat în mine o aură pozitivă. Pur și simplu din acea clipă am simțit că am renăscut.
         Am ales să ies din carapacea mea. Am alergat înspre cazare și le-am zâmbit tuturor, m-am dus să iau micul-dejun cu ceilalți turiști și restul sejurului l-am petrecut în compania oamenilor. Am aflat noi povești de viață și am strâns amintiri de neuitat.

Le mulțumesc din suflet celor de la CND Turism-Vacanțe speciale pentru acestă călătorie ce m-a ajutat să mă regăsesc. Prin această destinație exotică pentru vacanță specială m-am regăsit pe mine. Consider că aceste destinații speciale sunt făcute pentru ați da noi aripi.